Užsivėrė dar vienų mokslo metų durys. Šie metai mums,  2d klasei ir jos auklėtojai Reginai Bačytei,  buvo ne tik darbingi, įtempti (laukė PUPP), bet ir labai įdomūs, todėl jiems pasibaigus nutarėme, kad būtų smagu atsigręžti atgal, prisiminti savo veiklas bei pasidalinti išgyvenimais.

                 Mūsų klasės nepamokinės veiklos prasidėjo nuo Sumanaus moksleivio akademijos tęstinio projekto, kurį  organizuoja VDU Žemės ūkio akademija. Šiuose užsiėmimuose dalyvavome jau antrus metus. Šiais mokslo metais mus  pakvietė dalyvauti patys organizatoriai. Dalyvavome dešimtyje užsiėmimų. Gamtos mokslų paskaitose klausėmės apie biotechnologijas, agronomiją, mokėmės klonuoti augalus,  tyrėme maistines medžiagas.  Taip pat išmokome sodo kūrimo paslapčių bei patys kūrėme savo svajonių sodą. Inžinerijos klasė šių metų veiklomis taip pat nenusivylė. Labiausiai įsiminė darbas su 3D spausdintuvu (iš plastiko pagaminome pakabuką su Kauno „Aušros“ gimnazijos logotipu), mechaninių staklių programavimas, medžiagų elastingumo tyrimas. Dalis susitikimų buvo skirti kūrybiškumui, komunikabilumui, lyderystei stiprinti. Užsiėmimai labai patiko visiems mokiniams, nes dalyvaudami įdomiose netradicinėse veiklose pastebėjome ir atskleidėme savo slapčiausius gebėjimus, geriau pažinome save ir kitus, užmezgėme naujų   pažinčių, įgavome drąsos ir praplėtėme požiūrį į pasaulį. Ypač įstrigo akademijos dėstytojos mintis, jog esame labai draugiški ir vieningi, nes ne dažnai kiekvienas gali prieš kitus 29 klasės draugus taip giliai ir jautriai parodyti savo slapčiausias minčių kerteles. Drąsiai pasakojome išgyventas nesėkmes, nes tvirtai žinome, kad jos vis tiek veda į sėkmę.

Norisi prisiminti ir mūsų gimnazijoje vykusias netradicines  pamokos, kurių metu Kauno „Aušros“ gimnazijos mokytojai arba mokiniai vedė pamokas įvairių Kauno progimnazijų moksleiviams. Rudenį (2018 metų spalio 11 d.) pamokas „kitaip“ vedė mokytojai tiek mums, tiek progimnazistams. Per lietuvių kalbos, matematikos ar anglų kalbos pamokas mes dirbome grupėmis kartu su jaunesniais mokiniais. Man ir mano bendraklasiams labiausiai įsiminė chemijos pamoka. Jos metu mes darėme tikras, senove dvelkiančias nuotraukas. Tai buvo išskirtinė veikla, juk šiomis dienomis mūsų prisiminimai, nuotraukos, dažniausiai lieka tik telefonuose ar kompiuteriuose. Po keturių mėnesių, vasario 27 dieną, turėjome galimybę ir patys pabūti mokytojais. Mūsų klasė susiskirstė į grupeles ir vedė pamokas mokiniams iš kitų mokyklų. Mano bendraklasė Emilija Vietrinaitė apie pamokas „kitaip“ atsiliepė taip: „Abi dienos buvo labai naudingos ir įdomios, nes galėjome  nutolti nuo kasdieninės mokyklos rutinos ir patirti, ką reiškia būti mokytoju.“

 Daug metų mūsų mokykla didžiuojasi choru „Aušra“, kuriam vadovauja mokytojas Dainius Druskis. Net 10 mūsų klasės mokinių dainavo ar dainuoja mokyklos chore. Choristai, paklausti, kodėl jie lanko chorą, atsako paprastai: nors ir tenka patirti daug streso ir jaudulio, viskas atsiperka dainuojant konkursuose ar šventėse. Vieni įspūdingiausių renginių, kuriuose mums su  mokyklos choru  teko dalyvauti,  −  Lietuvos šimtmečio dainų šventė bei tradicinė Kauno dainų ir šokių šventė „Lietuva brangi“. Įspūdžiai iš šių renginių choristams liks visam gyvenimui. Be to, mokykloje kasmet vyksta muzikiniai, kultūriniai renginiai: „Modernus ruduo“, „Aušrovizija“, „Chorų karai“. Ir čia mes neliekam nuošaly. Smagu prisiminti, jog mūsų klasė į mokyklą atnešė naują tendenciją. Prieš 2018 metų „Chorų karus“ mes pasisiuvome vienodus džemperius su Kauno „Aušros“ gimnazijos logotipu. Visiems mūsų džemperiai pasirodė gražūs ir madingi ir jau nuo šių metų džemperius su gimnazijos logotipu gali įsigyti kiekvienas Kauno „Aušros“ gimnazijos mokinys bei dėvėti juos vietoje uniforminio švarko.

O kur dar ekskursijos, išvykos į miesto renginius, gimnazijos sėkmingas atstovavimas konferencijose, konkursuose, viktorinose, savanorystės veiklose.  Gerai pažindami klasės draugus,  galime lengvai numanyti, kas su malonumu dalyvaus protmūšyje, orientacinėse varžybose, parengs pranešimą ar meninį numerį.

Galbūt kažkam atrodo, kad visos šios veiklos tėra tik laiko švaistymas, tačiau aš drįsčiau sakyti kitaip: jos mus augina kaip asmenybes.  Tik susitikę rugsėjo pirmą dieną pirmoje klasėje, auklėtojos paprašyti trumpai prisistatyti, dauguma mūsų pasakė: „Aš galiu padėti kitiems.“  Ir tai yra tiesa, kuri mus lydi ir, tikime, lydės visą gyvenimą.

 

                                    Gintarė Žiemelytė, 2 d klasės gimnazistė

 

Uždaryti Meniu
Skip to content